Acest blog va poate ajuta cu rezultate live, actualizate non-stop din toate campionatele sportive ale lumii. De asemenea, aveti si programul meciurilor din intreaga lume, din hochei, baschet, fotbal, tenis, baseball si rugby.
 
Serivicul de livescore este gratuit si poate fi accesat de oriunde fara costuri ascunse fiind neconditionat! Nu necesita refresh deoarece se actualizaeaza automat la fiecare 20 de secunde iar dvs sunteti anuntat in ce meciuri live s-a marcat recent printr-un avertizor sonor implementat in scriptul de livescore!
 
Astfel, veti fi la curent cu toate rezultatele live si cu tot ce se intampla in toate sporturile practicate acum in intreaga lume. Pentru a accesa sectiunile de rezultate live va rugam sa dati un click pe bannerul de mai jos sau pe unul dintre urmatoarele linkuri, corespunzatoate cu sportul pe care doriti sa il evidentiati: Fotbal , Baschet , Tenis , Hochei , Rugby , Handbal , NFL .
 

Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.

 
Din experienta conturata in decursul a 2 ani de activitate in lumea pariurilor am reusit sa adunam informatii utile pentru toti pariorii, indiferent de nivelul lor de profesionalism sau de timpul petrecut la casele de pariuri online. Avem atat sfaturi pentru incepatori cat si strategii pentru pariorii avansati. 

Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.

Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.

Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.

Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.

Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!

Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .

vineri, 14 august 2009

Primele identificări ale victimelor zborului 447

11 dintre cele 50 de cadavre recuperate din Atlantic au fost identificate. Familiile vor fi compensate cu câte 17.500 de euro. Investigatorii nu cred că vor mai găsi fragmente din avionul Airbus. Fără aceste probe şi fără cutiile negre, aflate la 6.000 de metri în adânc, cauzele tragediei vor rămâne necunoscute.

Autorităţile braziliene au anunţat că au reuşit să identifice 11 din cele 50 de cadavre recuperate din apele Atlanticului, după prăbuşirea avionului Airbus 330, pe 1 iunie. Este vorba despre zece cetăţeni brazilieni, cinci bărbaţi şi cinci femei, şi “un cetăţean străin de sex masculin”, fără a se preciza însă ţara din care provenea acesta. Familiile celor identificaţi au fost vizitate de autorităţi, la fel şi ambasada statului din care provine a unsprezecea victimă. La bordul avionului se aflau 228 de pasageri, dintre care 72 francezi, 59 brazilieni, 26 germani şi pasageri din alte 29 de state.

Cadavrele prezintă multiple fracturi, ceea ce confirmă ipoteza dezintegrării în aer a avionului.

Identificarea s-a realizat folosindu-se compararea amprentelor, a cicatricelor, tatuajelor şi a radiografiilor dentare. În cazul în care aceste procedee nu au dat rezultate, a fost folosit testul ADN. Potrivit autorităţilor, cadavrele au fost predate familiilor în vederea înhumării. Identificarea a fost anevoioasă din cauza lipsei informaţiilor despre victime şi familiile lor. “Lumea modernă este diferită. Avem adesea doar un telefon mobil cu toarte contactele, iar acel telefon, în cazul victimelor, se află pe fundul oceanului”, a declarat Pierre-Henri Gourgeon, director executiv al Air France.

Potrivit oficialilor companiei franceze, familiile victimelor vor primi
o compensaţie 17.500 de euro pentru fiecare persoană decedată, precum şi consiliere psihologică. Air France ţine acum legătură cu peste 1.800 de rude ale celor 228 de pasageri decedaţi. Accidentul este cel mai tragic din întreaga istorie a companiei.

Între timp, echipele de investigatori care caută în Atlantic rămăşiţele avionului Airbus au admis că este posibil ca fuzelajul avionului să nu fie găsit niciodată. Totodată, unul dintre avioanele speciale care au participat la recunoaştere a fost retras din operaţiune. Continuă însă căutarea, cu ajutorul submarinelor şi a vaselor special echipate, a cutiilor negre ale avionului, care s-ar putea afla la o adâncime de peste 6.000 de metri. Cutiile negre mai pot emite semnale sonore de recunoaştere timp
de încă zece zile. Avionul Airbus 330 s-a prăbuşit în noaptea de 31 mai spre 1 iunie, în timp ce traversa o zonă cu mari turbulenţe, la 10.500 de metri altitudine. Cel mai probabil, o defecţiune sau acoperirea cu gheaţă a senzorilor de viteză a făcut ca viteza
aparatului să fie prea mare, ceea ce a produs
dezintegrarea sa. Căpitanul avea 11.000 de ore de zbor la activ, dintre care 1.700 de ore pe Airbus 330. Aparatul avea o vechime de doar patru ani.

Niciun comentariu: